Klienditeenindaja koolitus

Koolituse eesmärk on anda ülevaade klienditeenindaja töö üldistest põhimõtetest, arendada suhtlemisoskust ning kliendikaebuste ja probleemidega tegelemist ning arendada reaalseid töövõtteid, mis tagavad klienditeenindaja edukuse.

Sihtrühm: töötavad ja tulevased klienditeenindajad; müügivaldkonna töötajad.

Koolituse sisu:

  • dokumendihaldus müügitöös sh müügipakkumiste, maksedokumentide jm koostamine;
  • klienditeeninduse alused;
  • müügiprotsessi assisteerimine ja juhtimine;
  • müügipsühholoogia;
  • suhtlemisoskused klienditeenindaja töös;
  • turunduse alused;
  • ohutu töökeskkond – töötervishoiu nõuded;
  • õigusaktid müügiprotsessis (töötervishoid, tööõigus, tarbijakaitse);
  • erinevad lepingutüübid müügiassistendi töös (TLS, VÕS);
  • teenindusstandard;
  • toimetulek keeruliste klienditüüpidega, kliendikaebuste lahendamine.

Õpiväljundid:

Koolituse lõppedes õppija:

  • Oskab teha klienditeenindaja tööd vastavalt seadusandlusele, müügiprotsessist tulenevatele nõuetele ja heale tavale.
  • Teab klienditeenindaja töö olemust ja kujunemist.
  • Oskab vormistada enamlevinuid müügitöös kasutatavaid dokumente.
  • Teab müügipsühholoogia põhitõdesid ja oskab suhelda erinevate klienditüüpidega
  • Tunneb olulisemaid töötervishoiu ja –ohutuse nõudeid, mida peab teadma müügiassistendi töös.
  • Teab müügiprotsessi etappe ja nende kvaliteedi tagamise võimalusi.
  • Tunneb klienditeenindaja töös vajaminevaid seadusandluse nõudeid.

Lektorid:  Ülle Mugu

Koolituse maht: 72 ak/h (millest 48 ak/h auditoorne ja 24 ak/h iseseisev töö)

Koolituse õppekava: 7 klienditeenindaja õppekava

Ühe õppija koolituse maksumus: 1150 eurot + km

Registreerige koolitusele