Klienditeenindaja koolitus
Koolituse eesmärk Õppijal on ülevaade klienditeenindaja töö üldistest põhimõtetest, arendada suhtlemisoskust ning kliendikaebuste ja probleemidega tegelemist ning arendada reaalseid töövõtteid, mis tagavad klienditeenindaja edukuse.
Sihtrühm: töötavad ja tulevased klienditeenindajad; müügivaldkonna töötajad.
Koolituse sisu:
- dokumendihaldus müügitöös sh müügipakkumiste, maksedokumentide jm koostamine;
- klienditeeninduse alused;
- müügiprotsessi assisteerimine ja juhtimine;
- müügipsühholoogia;
- suhtlemisoskused klienditeenindaja töös;
- turunduse alused;
- ohutu töökeskkond – töötervishoiu nõuded;
- õigusaktid müügiprotsessis (töötervishoid, tööõigus, tarbijakaitse);
- erinevad lepingutüübid müügiassistendi töös (TLS, VÕS);
- teenindusstandard;
- toimetulek keeruliste klienditüüpidega, kliendikaebuste lahendamine.
Õpiväljundid: Koolituse lõppedes õppija:
- Oskab teha klienditeenindaja tööd vastavalt seadusandlusele, müügiprotsessist tulenevatele nõuetele ja heale tavale.
- Teab klienditeenindaja töö olemust ja kujunemist.
- Oskab vormistada enamlevinuid müügitöös kasutatavaid dokumente.
- Teab müügipsühholoogia põhitõdesid ja oskab suhelda erinevate klienditüüpidega
- Tunneb olulisemaid töötervishoiu ja –ohutuse nõudeid, mida peab teadma müügiassistendi töös.
- Teab müügiprotsessi etappe ja nende kvaliteedi tagamise võimalusi.
- Tunneb klienditeenindaja töös vajaminevaid seadusandluse nõudeid.
Lektorid: Ülle Mugu
Koolituse maht: 72 ak/h (millest 48 ak/h auditoorne ja 24 ak/h iseseisev töö)
Koolituse õppekava: 7 klienditeenindaja õppekava.docx
Ühe õppija koolituse maksumus: 1150 eurot + km